boysdontblog.blogg.se

Blogg om en pojke

Sälen

Kategori: Allmänt

Okej, nu får jag fan ta tag i detta känner jag. Har vart några döda dagar nu fast det äre slut på nu.

Tänkte skriva lite om sälen.

Vi sket i skolan på fredagen och drog upp till stugan/lägenheten torsdag kväll. På fredagen vaknade vi upp till strålande sol och hade en så sjukt skön dag! Det va Jag, Rambo, Fisk och André som åkte upp och den enda som faktiskt kunde köra ordentligt från början var André. Så på förmiddagen åkte vi runt på lite leder och började öva på att köra i  lössnö. På eftermiddagen fortsatte träningen men det gick så mycket bättre och va mycket roligare så.

Andra dagen gled vi runt och åkte mycket på öppna områden och hade grymmt skojj.
På kvällarna krökade vi ordentligt, spelade Wii och badade bastu. Det gick åt en hel del förfriskningar och hände en del galna grejr som jag helst inte delar med mig utav här. Så ni får fett med bilder från skotern istället!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: