boysdontblog.blogg.se

Blogg om en pojke

Min älskade snö!

Kategori: Allmänt

Äntligen snöar det ordentligt och det känns så otroligt bra! Hittills har ju denna vinter varit riktigt jävla kass men den kanske tar sig nu. Har sett riktigt många bilder senaste tiden på soliga dagar och folk som tycker att det äntligen är vår, men ja den kan ni ju faktiskt glömma ett tag till för det är ju bara början på februari!
      
Själv så längtar jag något enormt till massor av snö och skön skidåkning. Har bara stått på skidorna en enda gång hittills denna vinter och det är ju på tok för lite. Som grädde på moset så har jag fått tillgång till en skoter också vilket gör att suget efter snö blir ännu större!

Fick den här bilden av mamma för ett tag sedan, 800cc 150hk
rolig leksak ;)
Men tillbaks till skidåkningen. Den har varit en stor del av mitt liv och det har inte gått en enda vinter utan en skidresa. I vinter blir det först en resa till Björnrike med pappan, en resa till Vemdalen med mamma och sen sticker vi iväg till Trysil över en helg med skolan också, sjuukt jävla awesome!
            Igår snackade jag, André och Rambo lite om hur nice det skulle vara att dra upp till Sälenen helg för att åka skoter, skidor och självklart festa lite. Så ja.. vi sticker på fredag och jag tror att det kommer bli en så sjukt nice helg och förhoppningsvis bryter jag inga ben.
Björnrike för några år sedan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: