boysdontblog.blogg.se

Blogg om en pojke

Då kör vi!

Kategori: Allmänt

Hej och välkommen till min nya helt vanliga stereotypa blogg!

Johan Egerhäll heter jag, född 1994 gillar fiske, cross, skidor och fest!

Här på bloggen kommer ni då kunna läsa om mitt liv som student på forshagaakademin och den något speciella vardag som uppstår här.
Den ska va så vanlig som möjligt vilket medför att det kommer finnas kategorier så som: Dagens outfit, musik etc.
Det kommer antagligen bli en hel del vänner som är med på bloggen, lite fiske och sen ska även min ödla få en kategori också "Life of Leoplold" men ja... får väl se vad som händer och hur bloggen blir.
Men en sak kan jag garantera! Det kommer bli en hel del galet.
Såhär ser jag ut, ibland.

Kommentarer

  • MArcus säger:

    3 Pringles! Fy fan va galen du är !!

    2013-01-30 | 20:20:11

Kommentera inlägget här: